Kruszarka udarowa Rubble Master RM 60

Kruszarka udarowa Rubble Master RM 60

 

Długość transportowa 6320 mm
Szerokość transportowa 2240 mm
Wysokość transportowa 2700 mm
Silnik Deutz BF4 M 2012 E 67 kW
Waga 12 000 kg
Wydajność do 80 t/h
Wielkość nadawy max 500 mm
Pojemność skrzyni załadowczej 1 m3
Otwór wlotowy 640 x 550 mm
Szczegółowe dane techniczne

Kompaktowa kruszarka udarowa: RUBBLE MASTER
Typ: RM 60
Nr seryjny: RM60-0363
Rok produkcji: 2008
Otwór wlotowy 640 x 550 mm
Średnica wirnika 740 mm
Ilość listew uderzeniowych 4 (2+2)
Wydajność ok. 50 t/h
Wielkość nadawy max 500 mm
Ziarno końcowe kubiczne
Regulacja ramienia łamiącego – góra 90 mm ( zmiana punktu zawieszenia )
Regulacja ramienia łamiącego – dół 120 mm ( zmiana nachylenia ramienia )
Szczelina łamiąca 30 – 80 mm
Komora łamiąca wyłożona jest płytami ścieralnymi
ściany boczne i otwór wlotowy 20 mm grubości
Ramię łamiące i tylna ściana młyna 40-70 mm grubości
Ramię łamiące wyposażone standardowo w płyty ścieralne wykonane z HARDOX 400.
Alternatywnie na ramieniu łamiącym można zastosować płytę zębatą wykonaną z odlewu chromowego.
Poprawia to jakość otrzymywanego materiału i wydłuża żywotność płyty.

GŁÓWNE WYMIARY MASZYNY:
Maksymalna długość transportowa – 6 150 mm
Maksymalna długość w czasie eksploatacji – 8 000 mm
Maksymalna szerokość – 2 150 mm
Maksymalna wysokość – 2 640 mm
Wysokość transportowa bez osłony łańcuchowej – 2 400 mm
Ciężar transportowy maszyny ok. – 11 500 kg
Ciężar transportowy maszyny z separatorem magnetycznym ok. – 12 000 kg

PARAMETRY RAMY:
Wysokość do haka – 1 570 mm
Szerokość ramy wewnętrzna – 901 mm
zewnętrzna – 1 065 mm
Wolna wysokość od dołu – 170 mm

LEJ ZAŁADUNKOWY:
Ze wzmocnioną konstrukcją stalową.
Wielkość załadunku ok. 1 m3

ZESPÓŁ NAPĘDOWY:
Silnik Diesla:
TYP BF4 M 2012 E
PRODUCENT DEUTZ
LICZBA OBROTÓW 2000 obr./min
MOC 67 kW
POJEMNOŚĆ 4040 cm3
LICZBA CYLINDRÓW 4

Trzy-fazowy generator synchroniczny
Typ EC3LB2
Liczba obrotów 3000 obr./min
Napięcie 400 V
Moc 19 kVA

Przeniesienie napędu:
– Ręczne załączane sprzęgło gdy silnik spalinowy nie pracuje.
– Napęd za pomocą wysoko elastycznego sprzęgła tarczowego i pasków klinowych przenoszących napęd na generator prądu.
– Wirnik kruszący napędzany paskami klinowymi i zabezpieczony sprzęgłem hydraulicznym.